onsdag 18 mars 2009

Sypuff

Jag går en kurs i möbeltapetsering. Faktiskt mycket roligt och lärorikt, ibland är det oerhört svårt att få det att bli riktigt bra. Vår kursledare är duktig, hon lär oss massor. Jag har nu ikväll börjat att klä om en sypuff. Hittade puffen på en loppis i grannstaden. Nu har jag betämt att den ska få ett ljust tyg och istället för skinnbanden på locket skall jag ha spetsar. Här kommer en bild som den såg ut innan jag tog till verktygen på den.
Jag ska när den blir färdig lägga ut ett kort på den då. Men jag behöver nog en gång till att jobba på puffen.

3 kommentarer:

Linneas Hjärtefröjd sa...

så roligt att du vill va me o tävla!! lycka till :) tack oxå!!
ha en fin dag!! kram linnea

Anonym sa...

Ja, våren är ÄNTLIGEN här :D

Camilla sa...

Hur gick det med denna?