tisdag 16 juni 2009

Vinster!

Har haft turen att vinna några priser i utlottningar. Så idag tog jag och fotade två vinster. Ett kort som jag vann hos Annalunda och ett tröstpris hos Björklyan. Tändsticksasken ska nog få pryda min zinkljusstake. Häromdagen så kom mitt bokpaket med posten. En bok som många redan har upptäckt, helt underbar. Massor av fina och bra ideér och vackra bilder. Boken heter "Inred och dekorera ljust och lantligt" Jag köpte den på bokus, 129:- kostade den där.
Här har vi ömsom lite sol och regn, tyvärr mycket mulet och regn. Vi får hoppas att solen visar sig till midsommardansen som vi ska ha på jobbet med alla barnen imorgon. Sen önskar vi ju en fin midsommarhelg med sol och värme.

4 kommentarer:

Vitt o Vältummat sa...

Grattis till vinsterna och boken är bra. Jag har den
Kram/Åsa

Birgitta sa...

Grattis till vinsterna. Roligt när man vinner någon gång. Hoppas du har bättre väder än vi har. Här att herr Frost varit på besök i natt och han väntas åter i natt och han är inte välkommen hit. Men idag har har solen lyst på oss hela dagen, men vinden har varit kylig. Nästan lika kallt som vid jul. Vinterjackan hänger fortfarande med.
Ha en trevlig midsommar.
Kram Birgitta

Jenny sa...

Vilka fina vinster, grattis! :)
Hoppas att ni har det soligt nu då, för nu kanske ni dansar för fullt. Här i Västerås är det soligt och somrigt, ser fram emot att få ge mig ut på lunchen.

Kram!

Besta sa...

Gratulerer, du har også vunnet fine gevinster.
Her skifter været også. Det var fint i formiddag men regner nå på kvelden. Vi feirer midtsommer også, men de fleste feirer 23.juni.Men noen har begynt å feire den nærmeste helg. Er det ikke slik dere gjør det?
Ha en flott midtsommer feiring.
Klem Marilyn