torsdag 10 januari 2013

Favoriter i repris

En bild tagen i februari 2012 får bli mitt bidrag till favoriter i repris. Underbara tulpaner och ranunkler. Dessa stod först i kyrkan och sedan tog jag hem dem och njöt av dem här hemma.Så här i början av året har jag funderingar på allt jag vill göra under 2013 men undrar samtidigt hur mycket jag kommer att hinna. Vill tapetsera om i flera rum, försöka riva upp några golvmattor och måla dessa golv istället. Måla om några gamla skåp. Tapetsera om i vår uthyrningsstuga. Plus flera små projekt, får se framöver vad som blir gjort.
Det här överstycket har blivit målat men inte har det blivit uppsatt, det var ett av 2012 års projekt och det borde väl bli färdigt i år. Kika gärna in på fabriken och se fler favorit i repris.

2 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Tulpaner är en hälsning om våren.
Jag fick en stor bukett av min dotter som hon köpte nr hon körde hem från skolan i tisdags-
Trevlig Helg!

skifferhuset sa...

Underbara tulpaner! Känner igen det där med vad man vill göra, vi skulle tapetsera ett rum 2012..... hihi inte blev det gjort inte! Ha nu en fin dag! Kram Iréne