torsdag 29 november 2012

Fabrikens torsdagtema

Idag är temat för Fabriken fototips. Det är verkligen inget som jag kan förmedla. Känner att jag inte behärskar kameran på något bra sätt, skulle allt behöva gå en fotokurs. Så jag är tacksam för alla små knep och kunskap som nu finns på alla bloggar som lämnar tips under torsdagtemat.
Själv håller jag på att försöka plocka och städa de små stunder som finns för att få lite stämning till 1:a Advent.
Här ligger det just nu ett tunt vitt täcke snö så nog börjar stämningen infinna sig utomhus med dock ej inomhus ännu.
Ha nu en fin avslutning på veckan!

3 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Adventsmys inne på din blogg.
Jag vill önska dig en fin 1:a advent.
Kram!

Hanna sa...

Ha en fin adventshelg!
kram
Hanna

skifferhuset sa...

Tittar in å önskar dig en fin adventhelg! Kram Iréne