söndag 17 april 2011

Söndagsbilden

Idag fick "vårkappan" komma fram. Vädret har visat sig från sin bästa sida. När vi skulle fara in till kyrkan så fick det bli just vårkläder. Min kappa som jag stor trivs i fast den är flera år gammal fick komma fram ur garderoben. Köpte mig en så söt sjal härrom dagen. Tänk att Kapp-Ahl kan ha så fina saker som till och med min plånbok klarar av. Har en liten söt väska som Vivi med bloggen Vita drömmar och svarta tassar har sytt. Jag tycker så mycket om den och den får vara med när jag vill känna mig lite fin.

Kikar du in till Fabriken så hittar du fler söndagsbilder.


Ha nu en riktigt skön söndagskväll!


Märta

6 kommentarer:

vadmalen sa...

Visst blev det jättefint! Har du full planering nu inför påsken?
Kram
Birgit

Monica sa...

Så vårfin och söt du måste ha varit!
Kram, Monica

Annika sa...

Ja nu har du vårat till dig rejält ser ja..:) Kappahls grejeer har ju blivit sååå fina o som du säger lagoma för ens plånbok.... ha en skön vecka... Kram Annika

vita drömmar och svarta tassar sa...

Åh! så vårfin du blev! kul att du gillar väskan

Ha en bra vecka!
kram wivi

Mor Tuta sa...

Du var säkert riktigt vårfin i kappa och schal. Tyvärr har jag lite långt till Kappahl och dylika affärer, men får väl ta mej en tur snart.
Vårkramar Birgit

Susanne sa...

Hej!
Tack för dina kommentarer hos mig ;)) Gillar också Kappahl, får nog åka dig och köpa schalen i rosa...har den i svart! Väskan var jättefin!
kram susanne