tisdag 2 november 2010

Tisdagstema Stilleben

Tänk om jag hade lite mer tid för att plocka o fixa lite här hemma. Förstår inte vart mina 24 tim/dygn tar vägen. Visst jag tillbringar många timmar på jobbet och några sover jag ju bort, men ändå.Fabriken har som tisdags tema: Stilleben. Här är ett av mina silverfat med lite smått och gått på.
Har idag börjat måla två loppis fynd, tyvärr glömde jag ju ta ett före kort i min iver att komma igång med den vita penseln. Får visa ett efter kort när sakerna är klara.

4 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Så fint stilleben du har skapat på det gamla silverfatet. Spännande att få se dina loppisfynd=)

Ha det gott!
Kram,
Regina

Nyanser av vitt sa...

Så fint du gjort. Vad kul att du är med i min utlottning.
Kram Agneta

Anita sa...

Fina saker ska man lägga fram på silverfat, kan det bli bättre? Med prismor och blänk, det är nog det som kallas vardagslyx?
Kram Anita

Cc sa...

Här är det samma dilemma. Trött som en tok då jag kommer hem så inte 17 orkar jag med nått just nu. Soffan är nu intagen, lyfter inte rumpan någo mer idag. Kramen