onsdag 4 augusti 2010

Vilken tur jag har haft!

Har haft tur i tre utlottningar nu i sommar. Första utlottningen jag hade turen att bli en vinnare var hos bloggen Bakom Berget. Där var vinsten en härlig choklad o en fin receptbok, ett jättegulligt kort och fina formar hade hon också skickat med.

Nästa utlottning jag hade turen att bli dragen var hos Använt och Nytt. Tre gulliga små kort, jag kommer att använda dem till kommande högtidsdagar. Alltid uppskattat med så söta kort.

Den tredje utlottningen jag hade turen att vinna var hos Bokhunger. Det var dvd´n Alice i Underlandet, kommer att passa nu en regnväderskväll.
Så tack söta ni att jag hade turen i era utlottningar. Ursäkta att det har dröjt innan jag tackade er!

5 kommentarer:

Anita sa...

Vilken turgumma, må jag säga. Trefaldigt ! Grattis! Man blir så glaad... över den oväntade vinsten. Snart dags att se till sitt svampställe, dom bara står där och lyser.Den här ggr får dom nog komma med i en paj, för här väntas nattgäster. Solen strålar här idag.
Ha det gott!
Kram Anita.

annika sa...

men nu har du väl tur! Tre vinster och så kantarellerna! Åååh vad jag vill ut i skogen. Vi bor i stan så det är inte bara att kliva ut i skogen. Jag vill gärna ha någon med mig om jag åker till en, för mig, ny skog. Det är bra att det kommer lite regn för då växer svampen.
Kram
annika

Monica sa...

Oj, oj, oj, vilken tur du har! Grattis!
Ha en bra dag, kram, Monica

Huset på kullen sa...

Grattis till de fina vinsterna. Vilken tur du har :)

Ha en bra dag! /Linda

Mor Tuta sa...

Jag håller med de andra, vilken tur du haft och vunnit så många fina saker.
Lycka till i svampskogen också.
Ha det gott
Kram Birgit