söndag 20 oktober 2013

Söndag

Äntligen har jag tagit mig tid att sätta mig och läsa lite bloggar. Oj vad mycket det är som har hänt i bloggvärlden! Vet inte vart min tid har tagit vägen, jobbet, familjen m.m. och en del fel prioriteringar. Nu vill jag verkligen försöka uppdatera bloggen lite oftare men vilja och tid är inte alltid samma sak för mig.
Min dotter har lagt upp en bild på mitt Småland, som verkligen symbolisera vår lilla bit av Småland.http://mittsmaland.se/fototavling/bidrag/2568/
          Mitt lilla bidrag till Inspirationsfabriken får bli en bild på några rosor. En har vissnat och några står fortfarande i sin fulla prakt. Den buketten fick mig att tänka lite på livet.
Titta nu in till Fabriken och se alla fina söndagsbilder.

6 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Fina bilder du tagit.
Önskar dig en fin vecka.
Kram!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken härlig bild på barnet vid grinden och de nyfikna korna på insidan. Blommor i sin prakt och blommor som vissnar kan verkligen få en att tänka på livets förgänglighet. Önskar dig en fin ny vecka!
Kram,
Regina

vadmalen sa...

Ja varför ska det vara så svårt att proritera bloggen just nu ?
Jag kollade alla bidragen i tävlingen. Många fina kort, liksom Linneas.

Monica sa...

Åh, vilken underbar Smålandsbild! Den är verkligen urtypen för hur man föreställer sig Småland! Det vore kul att se en motsvarande bild från alla våra landskap...
Ha en fin ny vecka, kram på dig namne!
Monica

Marie maräng sa...

Härlig bild!
Ibland.. rätt ofta nu för tiden så räcker tiden inte till :(

Önskar dig en fortsatt skön helg!
Kram Marie

maria at inredningsvis sa...

ÅHHH vilka vackra blommor :) det gav mig vårkänslor...var vid havet idag första gången så våren känns på G.

Ny post ute...skor som inredning :)

Ha en fin ny vecka

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)