torsdag 28 februari 2013

Februari moodboard Torsdagtema

Fabrikens torsdagstema är moodboard. Detta är inget som jag brukar göra så det känns svårt att få till. Jag placerade ihop några saker som jag borde göra och några jag njuter av. Borde och ska: tapetsera om i ett rum och ska då använda bården jag vann hos Susanne, rama in ett par blomsterkort, avokaden får representera det svåraste nämligen att gå ner lite i vikt. Njuter av blommor och det fina kortet är ett presentkort som jag fick av mina döttrar innehållet är något jag och mannen ska njuta av.

2 kommentarer:

Monica sa...

Det hade varit mycket lättare att göra en moodboard till någon annan än att göra det till sig själv...
Kram, Monica

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej Märta.
Men oj så fina inlägg du har. Läste en underbar berättelse om dig som person.
Tack för att du delade med dig.
Din plats på jorden är fantastisk, och du bor högre över havet än mig.
Vilket fint hus.
Du har samma tro som jag.
Många kramar till dig.
Zara