torsdag 1 september 2011

Bokstäver




För ett tag sedan fanns ett paket och väntade på att bli hämtat. Det var så fina bokstäver som söta Ida hade gjort. Dessa bokstäver pryder nu väggar hemma hos våra fyra små barnbarn. Två har begynnelsebokstaven S, en har M och en har E. Har inte sett dem uppsatta än, fast så fort vi reser dit så ska jag fota väggen där bokstäverna sitter.


Har tyvärr haft problem med min kamera, mitt objektiv försvann under semestern, så det har blivit dåligt med fotandet. Nu har jag inhandlat ett nytt så kanske att det kan bli lite tätare med inläggen.


Ha nu en riktigt skönt veckoslut!

7 kommentarer:

Monica sa...

Aha, det var därför det blev glest mellan inläggen! Kul att du är tillbaka!
Kram, Monica

Snäckskalsdalen. sa...

Därför har det varit glest med inlägg, men blir man av med en del av kameran är det inte lätt. Bokstäverna ser jättefina ut!
Agneta kram

Lilla Rummet sa...

Tassar in och önskar dig en underbar helg.
kram britt

Maria Ö sa...

Precis hittat till din blogg :-)
Kommer tillbaka Lovar :-)

Maria

Birgitta sa...

Hej! Jag har varit så dålig att kommentera i sommar, men Blogger har haft något emot mej. Nu funkar inte internetuppkopplingen på rätta datorn, där alla bilder och sådant finns.
Önskar dej ett skön veckoslut.
Kram Birgitta

Elzie sa...

Så fina bokstäver. Ska bli kul att se dom på plats sen.
Hoppas du får en skön helg.
Kram Elzie

Mor Tuta sa...

Hej!
Fina bokstäver du införskaffat.
Inte kul att förlora delar av sin kamera, hoppas det ordnat sej så du kan fota igen.
Jag har en sak till dej om du tittar in till mej.
Ha en skön helg,
Kram Birgit