lördag 13 augusti 2011

Arbetsveckorna har börjat

Nu gick semestern mot sitt slut. Dagarna har bara ilat förbi, jag som skulle hinna så mycket, ja visst en hel del har blivit gjort men inte allt som jag tror man hinner på några veckor. Vi har tillbringat dagar på ett alltid lika underbart Öland, vi har varit hos äldsta dottern och vi har besökt djuren på Kolmådern och mycket annat.Jag brukar ju inte visa personer i bloggen men här är hela familjen på besök på Kolmådern.
Besökte en handelsträdgård under semestern och nu vet jag vad jag vill ha till min trädgård. Får nog försöka vädja till mannen att han bockar några armeringsjärn, för prislappen på den här spaljen var inget som passade min plånbok.


6 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Jag vill också ha sådana spaljéer.....får ut och röja i ladorna här omkring! Så härligt med hela familjen på bilden från sommaren.
Agneta kram

Monica sa...

Det var en rolig bild på familjen! Så bra att ha en händig man, som kan fixa saker!
Kram, Monica

Anette sa...

Hejsan
Men va jag har försökt leta tag i dej ,har försökt klicka på bilden när du la dej som följare hos mej men de funka inte .
Ha ha sen kom jag på herre gud hon va ju med i utlottningen så jag gick tillbaka till de inlägget o då kom jag in till dej :)
Nu lägger jag mej som följare så slipper jag leta mer .
Sov så sött.
Kramen Anette

Skaparglädje sa...

Armeringsjärn är perfekt att använda i trädgården och jag tycker det är snyggt också.
Kram!

Elzie sa...

Ni verkar ha haft en aktiv semester. De där armeringsjärnen är fina, tycker jag. Däremot inte gubben som inte gillar rost efter att ha jobbat med rostiga bilar hela sitt liv, hihi. Så du må tro jag har fullt upp att försöka få honom att göra något sånt här!!
Hoppas du får en skön helg.
Kram Elzie

vadmalen sa...

Snygga armeringsjärn. Får nog be även min man att bocka lite
Kram
Birgit